sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Kävinpä Habitaressa


Olin hieman pettynyt Habitareen. Toisaalta en, sillä oma makuni eroaa Vepsäläisen ja Suomi Soffan kalusteista. Jotkut design-jutut oli kiinnostavia, suuri rakkauteni Boknäs samoin kuin aidot itämaiset matot, mutta ilman lottovoittoa niistä on turha haaveillakaan. Kamera oli mukana, mutta en innostunut edes kuvaamaan.

Kuvissa olevat kalusteet kiinnostivat. Valaisin on Design By Frandsenin Ball-valaisin. Olisi varmaan oivallinen lukulamppu. Ainakin sen valo leviää tarpeeksi laajalle alueelle. Takorauta sänky on Vago Gavalasin Fidi.
Oli ihan kiva piipahtaa, mutta enemmän odotan Kirja- sekä Hengen ja tiedon messuja.

3 kommenttia:

Marge kirjoitti...

Tuo sänky oli kyllä tuossa kuvassa tosi kaunis! Itse pidän enemmän tuollaisesta sanoisinko hieman pelkistetystä mummulatyylistä (nykyään on kyllä ollut sellainen romanttisempi vivahde;)), modernit jutut eivät ole koskaan olleet mun juttu...;)Messut kyllä aina piristävät päivää, tuovat vaihtelua.

Bullukat kirjoitti...

Retro ja kotoisuus on minunkin sydäntäni lähellä. Suurin osa modernista on liian steriiliä ja kylmää kelvatakseen minulle.

Miia kirjoitti...

Hieno sänky! Minä pidän niin kovin monentyylisestä sisustuksesta ja tavarasta, että on hyvin hankala sisustaa kotia... Olen käynyt Habitare-messuilla vain yhden kerran. Olin silloin raskaana ja odotin esikoistani. Oli varmaan vähän rankka päivä messuilla, kun jouduin heti viikonlopun jälkeen sairaslomalle, kun vauva meinasi syntyä etuajassa... :)