maanantai 18. heinäkuuta 2011

Eka virallinen lomapäivä

Olin tänään kuntosaliohjaajan luona. Hän teki mulle ohjelman, joka tuntui melko rankalta, vaikka liikkeitä on puolet vähemmän kuin mitä olen tehnyt. Tärkeää tietty on, että liikkeet tekee oikein ja siinä olikin mulla hieman korjattavaa. Nyt on sellainen olo, että lihakset on huomenna todella kipeenä.

Kävin ostamassa Hilmalle uuden näyttelyhihnan ja akaattikotiloille seepiaa. Eläintarvikeliikkeen vieressä on postimerkkikauppa,  jossa myydään myös kortteja. Tässä mun saalista:


Koskimiehen Pupu Tupunat, mun suosikkejani.


Pitkästä aikaa uusia Ompun kortteja.


ja ihanat koirakortit.


Tällainen ihanuus oli odottamassa, kun tulin kotiin. Kiitos Jaana


ja nämä ihanat Bonzo-kortitkin, jotka huusin Ruotsista, saapuivat tänään. Tässä vaan osa korteista.

Eli ihan kiva eka lomapäivä on ollut. Huomenna tuleekin sitten Keski-Suomesta vieraita, joten mukavaa ohjelmaa tiedossa.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hilman kuvia aina yhtä ihana katsella.
Kortitkin ovat kivoja, mahtaa niitä olla sulla todella paljon.
Onko ne kaikki jossain kansioissa
vai miten säilytät niitä ?

Terkut Riitta

Bullukat kirjoitti...

Hilma kiittää kehuista :) Kansioissahan nuo kortit on ja kansioita on pitkä rivi. Samoin kuin kiiltokuvakansioita. En kohta tiedä, minne ne saisin enää mahtumaan - hamsterien ongelma.

Anonyymi kirjoitti...

Mainioita kortteja löysit ja sait tänään.
Juu, korttihamstraajan ongelma on lukuisat ja lukuisat kansiot ja miten saada niille tilaa.
Itselläni oisi jatkuvasti kova halu ruveta keräilemään aina vaan uusia aiheita. Pakko vähän hillitä.
Silti kaikki ihanat kortit laitan syrjään ja omaan kansioon!

Bullukat kirjoitti...

Mulla on muutamien taiteilijoiden kortteja, joita ajattelin alkaa kerätä, mutta tulinkin toisiin aatoksiin ja laitan vaihturilaatikkoon. Niistä voi olla jollekulle toiselle iloa.

annika. kirjoitti...

Heippa, kiva kun muistit anni-ketun kuvakirjaa. ;) Elämä, kuvat ja tarinat jatkuvat osoitteessa kivapaiva.blogspot.com

Bullukat kirjoitti...

^ kiitos vinkistä. Täytyypä tulla tutustumaan :)