perjantai 2. joulukuuta 2011

Torstain posti

Eipä ollut korttien suhteen torstaipäiväkään pettymys. Tässä päivän saalis:


Yksi postcrossingkortti Venäjältä, erään eläinkorttiringin kautta possukortti, muutamat ostokortit sekä  Kiniltä kivaa korttipostia, josta tässä muutama näyte:


Marleena Ansion kortti, jollaista en ole ennen nähnyt. Hän piirtääkin monenlaisia kortteja.


Tunnelmallinen Jenny Nyströmin kortti


Rudolf Koivu, myös minulle uusi kortti


Ja letkeätunnelmainen Raija Nokkalan kortti

Kiitoksia kivasta postista. Sain monta korttia kokoelmiin.


Tämän hulvattoman Michaeliksen kortin huusin Ruotsista.


Tämä ihana joulukortti tuli eräältä systeeminetin kauppiaalta, joka päätti antaa mulle joululahjaksi kasan kortteja, kiitos Esko.

Kortissa ei ole signeerausta, mutta vaikuttaisi samalta piirtäjältä,  jonka käsialaa on moni AKFH:n/Krügerin kiiltokuva, minulle niitä rakkaimpia. Oikea löytö.


Kiva lumiukkokortti, jonka tekijää en tiedä.


Ihana vanhasta maalauksesta tehty kortti. Mahtava molossikoira etualalla.


Ja kaunis, romanttinen kortti

Kuten kuvista näkyy, pidän kovin monenlaisista korteista ja näin ollen en osaa rajata tiukasti keräilykohteitani. Olen toki listannut erilaisia aiheita, mutta monesti hyvä kuva ja kaunis kortti päätyy kansiooni, vaikka ei olekaan yleensä keräämääni aihetta.

Minulle on siis melko helppo löytää kortteja lähetettäväksi - hyvä näin :)

Ei kommentteja: