sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Kesä meni ja syksy tuli

Helteinen kesä on takanapäin. Blogini ei ole virallisesti ollut tauolla, mutta enpä ole saanut aikaseksi kirjoittaa tai kuvata mitään. Pitäisi aktivoitua taas.

Elämäni kulkee päivästä toiseen samanlaisena. Kokoaikaista työtä en yrityksistä huolimatta ole vielä löytänyt. Liikaa hakijoita ja minulla ehkä liikaa ikää ja liian vähän koulutusta. Mahdoton yhtälökö? Joskus mieli on maassa eikä jaksaisi mitään, mutta sitten taas yritän aktivoitua ja ajatella mitkä kaikki asiat elämässäni on kunnossa. Yhtä tunteiden vuoristorataa tämä viimeksi kulunut vuosi elämässäni on ollut.

Kesän kohokohta oli 20.8., kun olin Stadikalla katsomassa U2:sta. Vuotta aikaisemmin olin ostanut lipun ja vihdoin koitti kauan odotettu päivä. Eikä ollut pettymys. Jokaisen euron väärti oli tuo konsertti.

Hilman kanssa ollaan käyty pari kertaa näyttelyssä. Eilen neiti yllätti Hakunilassa saaden ekan serttinsä ja oli PN2. Kameraa ei tietty ollut mukana, mutta kasvattaja varmasti ottaa virallisen sertikuvan kaunokaisesta.

Olin tänään Benitan ja porokoira Martan kanssa keskustassa piknikillä. B oli tehnyt ihanaa pizzaa ja omenapiirakkaa, nam ja maiskis. Kävimme katsomassa Senaatintorilla United Buddy Bearsit, joita oli 142 kpl, yhtä monta kuin YK:n jäsenvaltioita. Kovasti ne ihmisiä kiinnostivat. Suomen karhu oli minulle pettymys. Tässä muutama kuva minua eniten miellyttäneistä karhuista:




5 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Onnea Hilman sertistä! Niitä lisää :)

Hienoja karhuja, mutta tuo viimeinen on paras =)

Bullukat kirjoitti...

Joo, toi viimeinen oli kaikista seurallisin karhuista :) Kiitos onnitteluista.

Mari kirjoitti...

Ainiin nuo karhut! Näin yksi ilta uutisista kun noita näytettiin ja parhaillaan kannettiin sinne senaatintorille. Ovat varmasti hauskoja - harmi kun asustellaan niin kaukana ettei tule ihan tuosta vain pyörähdettyä :)

Minun kaksi kaveria oli tuolla U2: keikalla, olivat siellä itseasiassa oikein kumpanakin päivänä kun ovat kumpikin faneja :)

Tiina Rönnberg kirjoitti...

Onnea sertistä vielä tätäkin kautta.
Mulla oli kamera mukana, olisit sanonut, niin olisin toki ottanut uudesta sertivoittajasta kuvan heti paikan päällä :) Seuraavassa näyttelyssä ja seuraavan sertin kohdalla sitten ;)

Bullukat kirjoitti...

Kiitos Tiina onnitteluista. Olin niin pöllähtänyt, etten tajunnutkaan kysellä kuka ottaisi kuvan.