torstai 29. joulukuuta 2011

Saakelin Itella!!!!!

Ei riitä, että muutaman kerran viikossa joutuu reklamoimaan vioittuneista korteista. Nyt ovat alkaneet sekoittaa jo väliaikaisen osoitteenmuutoksenikin. Olen siskoni asunnossa, josta hän on tehnyt pysyvän osoitteenmuutoksen. Hän ilmoitti mulle eilen, että oli saanut uuteen osoitteeseensa ison kuorellisen mulle kuuluvaa postia! Toi sen ystävällisesti mulle työstä tullessaan. Ja siellä oli kaikenlaista, minkä perään jo kaipailin. Eikä siinä kaikki. Mun vakituisen osoitteen naapureiden postia tulee mulle. Eikä meidän nimetkään ole samanlaiset. Ei muuta kuin taas palautetta Itellalle. Kiva olla joka toinen päivä piikkinä lihassa.

Koska laitoin korttirinkiläisten joulukortteja esiin, niin tässäpä vielä matkalla seikkailleet kortit, joista kiitos kaimalleni Marjutille sekä Maaritille. Kiva kortit kokoelmaa täydentämään :)



Laitetaanpa sitten muutama ostokorttikin. Tämä on ihana kortti, jossa tytön hame on kangasta


Ihana pullea Ompun punatulkku :)


ja vanhanaikainen joulukortti, jossa on ihanaa, tummaa hilettä


Hieman vinksallaan mun kuvat. Kameralla joudun ottamaan ja täällä on valaistus heikohko...

Tällaisen ihanan Marjolein Bastinin kortin sain erään toisen korttiringin kautta


sekä postcrossingin kautta Koreasta saamani uudenvuodenkortti


Saa nähdä, olivatko tässä vuoden 2011 viimeiset kortit, vai vieläkö posteljooni tuo huomenna jotakin.

Ei kommentteja: